خرید هاست وردپرس

وردپرس پرکاربردترین cms دنیا می باشد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس محبوبترین و پر استفاده ترین نرم افزار cms دنیاست. 

 

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا یا cms نرم افزاری است که به واسطه آن امکان ایجاد صفحات متنی، تصویری و چند رسانه ای فراهم می شود. مهمترین نکته در cms ها امکان مدیریت صفحات بدون نیاز به دانش فنی زیاد است و همه افراد با سطح دانش مختلف امکان استفاده از آن را دارند.

از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای دیگر می توان از وردپرس، جوملا، دروپال و دات نت نیوک نام برد.

 

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و کاملا رایگان است که با توجه به ماژول ها و افزونه های فراوانی که دارد امکان مدیریت صفحات وب را به ساده ترین شکل ممکن مهیا می سازد.

امروزه محبوبترین cms دنیا بدون شک وردپرس است و تقریبا همه افراد حداقل یک بار نام آن را شنیده اند. یکی از ویژگی های مهم این سیستم مدیریت محتوا تعداد قالب بسیار زیاد طراحی شده برای آن است که خیال شما را از بابت تحت پوشش قرار دادن تمامی نیازهای ظاهری شما راحت می کند.

امروزه توسعه دهندگان وردپرس نیز بسیار زیاد شده اند. شاید شما که در حال مطالعه این مقاله هستید یک توسعه دهنده وردپرس باشید و شاید هم به زودی به جمع خانواده بزرگ وردپرس بپیوندید اما با خیال آسوده این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که در مسیر درستی وارد شده اید. هم بهترین نرم افزار را انتخاب کرده اید و هم آینده کاری خود را تضمین نموده اید.

برای توسعه cms وردپرس از زبان php  و دیتابیس mysql استفاده شده است پس در نتیجه بهترین گزینه برای انتخاب هاستینگ شما یک هاست لینوکسی است. هاست لینوکس کارایی بهینه تری برای مدیریت وردپرس دارد اما امکان استقرار وردپرس بر روی هاست ویندوز نیز میسر است.

اگه دانش کمی از وردپرس دارید با خرید هاست لینوکس یا هاست ویندوز پارس راد امکان نصب وردپرس تنها با یک کلیک برای شما وجود دارد. اما اگر توسعه دهنده حرفه ای آن هستید می توانید از نصب مستقیم خود وردپرس نیز استفاده کنید و از سرعت هاست پارس راد لذت ببرید.

 

 

 

هاست لینوکس
نظرات
کد تخفیف اولین سفارش